


Relacja: Adam Hall Group powiększa się i poprawia jakość obsługi klientów
Czerwiec 2018 to miesiąc szczególny dla firmy Adam Hall Group. Powodem tego jest otwarcie nowego i nowoczesnego obiektu Experience Center z całkowicie nowym zapleczem do prezentacji swoich produktów, nowej strefy szkoleniowej, laboratorium, miejscem koncertowym z profesjonalną sceną, na której zainteresowane firmy mogą przetestować najnowsze produkty, będące w ofercie Adam Hall Group.
Ojcowie sukcesu:
Przypomnijmy marki należące do grupy:
- LD Systems (nagłośnienie i instalacje)
- Cameo (oświetlenie)
- Gravity (statywy i akcesoria)
- Palmer (wzmacniacze, efekty gitarowe)
- Defender (najazdy kablowe, mosty)
Budynek, wraz z nową powierzchnią magazynową, pochłonął ponad 24 mln euro i przyznać trzeba - robi wrażenie. Co ciekawe, warstwa elewacyjna wykonana jest z surowca, z którego Adam Hall wykonuje osłony do swoich głośników - grille. Połączenie stali, betonu oraz ciepłej atmosfery w środku, daje naprawdę znakomite rezultaty.
Budynek podzielono na strefy - zaraz po wejściu oczy zwracają się na pomieszczenie poświęcone kolekcji instrumentów i pamiątek znanych artystów zaprzyjaźnionych z firmą Adam Hall Group. Kolejna strefa (zapewne szczególnie lubiana przez pracowników) to restauracja oraz miejsce „luźnych” spotkań. Klimat loftowy panujący w tej części, połączony z profesjonalnym zapleczem kuchennym, sprawiają że zapominamy na chwilę o biznesach.
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/ld-systems-cameo-defender-gravity-92207.webp)
![[img:3]](/img/artykuly/zdjecia/ld-systems-cameo-defender-gravity-92208.webp)
Stąd już tylko krok dzieli nas do wyjątkowego miejsca, jakim jest strefa koncertowo-szkoleniowo-prezentacyjna. Wspaniała sala, z ogromną sceną, wyposażona w profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie sceniczne. Fantastyczne miejsce koncertowe, ale także jak wspominałem - edukacyjne.
Adam Hall Group wspiera bowiem lokalną społeczność i organizuje programy edukacyjne i szkoleniowe. To ważny element dla firmy, jak stwierdza Alexander Pietschmann - jeden z szefów Adam Hall.
Jesteśmy nastawieni na szkolenie i edukację młodego pokolenia. Zależy nam bardzo na pobudzaniu zainteresowania sprzętem scenicznym wśród młodych osób. Mamy plany ekspansji i osiągniemy nasz cel wówczas, gdy zarazimy pasją do branży młodzież. Dlatego wspieramy lokalne uczelnie i wciągamy ludzi na rynek pracy. To wielka odpowiedzialność i misja, która nam przyświeca.
Adam Hall Experience Center
Scena zdecydowanie była sercem i tego wieczoru, w trakcie którego słuchaliśmy przemówień szefów Adam Hall Group, opisujących początki firmy, ich plany na przyszłość, a także w późniejszej części występy fantastycznych artystów. O jednych niestety nie mogę nawet „pisnąć” słowa, chyba że coś Wam powiedzą inicjały zespołu DP. Drugi zespół to już spora kolejka do kasy, bowiem na scenie znalazło się dwunastu muzyków w rytmie funk i muszę przyznać, że byli świetni.
(dział marketingu po godzinach :-)
Dział rozwoju i projektów
Podróżując dalej po budynku, wjeżdżamy na piętra, gdzie znajdują się działy zajmujące się projektami i rozwojem. Tam także kazano nam zakryć obiektywy, jednak nie dałem się powstrzymać w strefie testowej Adam Hall Group. Ciekawe pomieszczenia, w których prysznicuje się oświetlenie, testuje w warunkach ekstremalnych temperatur, wietrzy się w huraganowym wietrze - wszystko po to, by mieć pewność, że produkty Adam Hall nie zawiodą klientów w przyszłości.
W tej strefie jest także pomieszczenie specjalne. I nie chodzi o cenę, choć kosztowało podobno fortunę, ale konstrukcję. Otóż jest to pomieszczenie w pomieszczeniu w dosłownym tego słowa znaczeniu. Odizolowane ściany, podłoga i sufit pozwalają testować nagłośnienie, przeprowadzać badania i eksperymenty akustyczne. Przedziwnie nienaturalnie ciche miejsce, z praktycznie zerowym odbiciem fal dźwiękowych.
Strefa prezentacyjna
Kolejne miejsce na mapie budynku to typowa strefa prezentacyjna, w której eksponowana jest aktualna oferta producenta. Traktować to można jako całoroczne miejsce - prywatne targi Adam Hall Group. A co - kto zabroni :-)?
Adam Hall Group - skala działalności i nowy rozdział
Udział firmy w rynku polskim, jak i na całym świecie, zdaje się podwajać z roku na rok. Skalę działania chyba najlepiej zobrazować halą magazynową na poniższych zdjęciach.
Popularność zapewne związana jest z interesującymi produktami dla rynku nagłośnienia i oświetlenia, o których pisaliśmy i relacjonowaliśmy z targów Namm, ISE, Messe już wielokrotnie, ale na pewno wynika także z faktu utrzymania reżimu jakości produktów, sprzedawanych w relatywnie przystępnych cenach.
Jest to przepis na sukces znany wszystkim ich konkurentom, jednak nie wszyscy potrafią ten cel osiągnąć. Ponadto, urządzenia otrzymują liczne nagrody i wyróżnienia na całym świecie, są innowacyjne i przede wszystkim - ładne.
Nowy budynek to nowy rozdział firmy Adam Hall Group. Atmosfera swobody, optymizmu oraz nieukrywana pasja, z jaką zarówno prezesi jak i cały zespół podchodzi do biznesu, pozwalają sądzić, że Adam Hall jest na bardzo dobrej drodze rozwoju i nie chce zmieniać kierunku jazdy. Trzymamy kciuki i jesteśmy ciekawi, czym nas jeszcze zaskoczą.
Goście specjalni z Polski oraz główny przedstawiciel Adam Hall Group w kraju.
Zobacz video z wydarzenia:
Autor relacji: Daniel Zimerman