

Zmiany na strategicznych stanowiskach - Adam Hall Group
Jason Echols i Kati Eismann to nowe twarze na kluczowych stanowiskach kierowniczych w firmie Adam Hall Group. Od dnia 1 maja 2020 roku Jason Echols pełni funkcję Business Development Managera w segmencie techniki oświetleniowej i odpowiada za międzynarodową dystrybucję produktów marki Cameo. Kati Eismann od dnia 1 czerwca 2020 roku kieruje ogólnoświatowym marketingiem strategicznym i operacyjnym koncernu.
Jason Echols (lat 53) objął stanowisko Business Development Managera, Lighting Technology, w kierowanym przez COO Markusa Jahnela zespole Business Development. Zadaniem tego doświadczonego specjalisty do spraw dystrybucji będzie dalsze poszerzanie światowej sieci dystrybucyjnej marki Cameo oraz wzmacnianie pozycji rynkowej marki w segmentach wypożyczalni sprzętu, instalatorów i przemysłu. Przed swoim przejściem do Adam Hall Group Jason Echols był dyrektorem ds. sprzedaży w regionie Azji w firmie będącej renomowanym azjatyckim producentem sprzętu oświetleniowego.
W ubiegłych latach marka Cameo nieustannie udoskonalała swoje portfolio produktów, dzięki czemu zyskała na całym świecie znakomitą reputację jako producent innowacyjnego, niezawodnego i praktycznego sprzętu oświetleniowego o wybitnym wzornictwie. Cieszę się, że będę mógł powitać klientów i partnerów z międzynarodowej sieci dystrybucyjnej marki Cameo w naszej siedzibie w Neu-Anspach, by w ramach praktycznych demonstracji i szkoleń przekonać ich o innowacyjnych walorach marki. Wspólnie będziemy pracowali na rzecz dalszego zwiększenia globalnego zasięgu marki Cameo.
Jason Echols
W osobie Jasona zyskaliśmy globalnego networkera, który zwielokrotni sukces marki Cameo Light na całym świecie. Ze względu na swe wieloletnie doświadczenie na amerykańskim i azjatyckim rynku profesjonalnego oświetlenia Jason jest idealną osobą na tym strategicznym stanowisku.
Markus Jahnel - COO firmy Adam Hall Group
Kati Eismann
Kati Eismann, nowa Global Marketing Director, jest od teraz osobą odpowiedzialną za wszystkie działania marketingowe firmy Adam Hall Group – od marketingu online i marketingu marki, przez zarządzanie relacjami z klientami, aż po kampanie reklamowe. Życiorys zawodowy tej 42-letniej specjalistki ds. marketingu i komunikacji obejmuje stanowiska w działach A&R i marketingu w firmach Warner, Universal i Virgin, doświadczenie marketingowe, sprzedażowe i brandingowe w branży modowej, rozrywkowej oraz lajfstajlowej (Eastpak, Endemol), a także pozycje kierownicze – jako członkini zarządu firmy Idols & Brands oraz dyrektorka działu obsługi klientów w firmie Mindshare.
Jestem pod ogromnym wrażeniem wieloletniej historii i imponującego międzynarodowego sukcesu firmy Adam Hall Group. Możliwość osobistego kształtowania dalszej ścieżki rozwoju marki parasolowej i wszystkich należących do niej submarek jest dla mnie niezwykle ekscytująca.
Kati Eismann
Bardzo się cieszymy, że Kati Eismann, jako wybitna liderka o ogólnoświatowym doświadczeniu, znalazła się w naszym zespole. Wraz z nią zamierzamy znacząco rozwinąć branding firmy Adam Hall Group na całym świecie oraz skutecznie wdrażać strategie marketingu cyfrowego.
Alexander Pietschmann - CEO firmy Adam Hall Group